fredag 4 januari 2008

Vardag

Jaha de är de här som kallas vardag. Dagarna går så fort.. De kan ha lite med att göra vilken tid vi kliver upp på morgonen (läs dagen). Idag klev vi upp första gången kvart i sex men vem orkar vara uppe då om man inte ska jobba eller nått annat? Jag tänkte sova längre, men de tänkte då rakt inte Joline göra. Hon somnade vid halv tio ungefär efter att ha ätit två gånger. Då fick jag sova lite till, de slutade med att vi klev upp strax innan tolv.

Nu sitter jag här och tycker att de är för sent att hitta på något...

Var på bvc igår. Nu visar vågen 4690 och hon är nästan 55 cm lång! Jisses! Blicken fixerar hon och följer även saker. Lyssnar när vi pratar, känner igen röster och tittar åt de håll där mammas eller pappas röst befinner sig. Så söt! Nu är de tack och lov två veckor till nästa bvc besök, har varit där en gång i veckan nu och de är lite tjatigt, men de menar säkert bara väl. Joline är väldigt nöjd när jag spelar hög musik, hon är van sen i magen skulle jag tro. Vi poppade alltid på väg till och från skolan =).

Jag var på vårdcetalen igår också, de går bättre och bättre. "Hålet" är snart borta och de börjar bli fint. Går dit nu varannandag så man kan säga att vi nästan bor där nere =).

Gaah, vad ska jag hitta på?! Nu sitter jag här mest och drömmer =)

1 kommentar:

Carina sa...

Åh, hon blir så stor så fort!! Passa på att njuta!!

För att få dagarna att gå kan du ju faktiskt ta fram symaskinen som du fått. Jag ska sy en reflexväst till Albin (min hund). Kanske Wilma skulle behöva en till också? Då kan du ju sy en sån och väskorna du skulle göra, sätt igång med dom vet ja´!!

Kramisar från mamma