tisdag 22 januari 2008

Sex veckor

ÄNTLIGEN! Har länge letat efter en låt, men på radion säger de ju aldrig vilken artist som sjunger... Gjorde något jag verkligen ogillar, gick in på youtube och såklart hittade jag den där. http://www.youtube.com/watch?v=aFT4UBlmXJA&NR=1 Colbie Calliat - Bubbly. Kanske att jag får vika mig för youtube ändå....

Några mer sovnätter här kan jag nog glömma. De är så skönt att få sov just på natten, nu sover jag från 21-02, men de är inte samma sak... Men så här känner jag.. Ibland spelar de ingen roll m jag får vara vaken med Joline, jag vet ju att hon behöver närheten, men ibland vill jag bara sova. Inatt försökte vi få henne att sova själv i sin säng och bara gå in ibland, och de funkade inte speciellt bra och de ska väl inte göra de första natten heller, men de kändes helt enkelt inte bra så vi får se hur de känns inatt... Många säger att barnet redan har lärt sig att vi kommer och många säger att de inte kan lära sig så tidigt utan de behöver vara nära.. Om man inte blir kluven och ledsen över de här så vet inte jag... Nåja, i slutändan är de ändå vi som bestämmer hur vi ska göra.


Var till vc igår och la om såret, de ser bättre och bättre ut men de luktade inte godis direkt igår *uäck*. Men sjuksköterskan, Olle, sa att de blir så när de är så tätt och hela tiden något som ligger på. Jaja, de ska väl bli bra nångång.


Stör mig på en sak.. När folk frågar omde går bra med Joline så säger jag typ jo de gör de men vi är vakna på nätterna... Då säger personen i fråga alltid: jo men så är de, de får man räkna med.. Ja säger jag men de är ju lite jobbigt att vara vaken från 2-7 varje natt! OJ då är ni vakna så länge?! De slår aldrig fel, folk verkar tro att jag skulle tycka att de var jobbigt att vara vaken en timme eller så, men så är de inte. nu tycker jag heller inte att de är såååå jobbigt eftersom man vänjer sig. De är ganska bra serier på nätterna faktiskt och om inte de så har jag en säsong gilmore girls att titta på och tre böcker jag tänkt läsa plus massa tidningar. Jag gör lite nytta iaf är jag är vaken...


På fredag är de dags för bvc, då tror jag nog att hon väger över fem kilo =). Hon är stor tjej nu. Hon blir faktiskt sex veckor idag, bilden är tagen i söndags.


1 kommentar:

emma sa...

Vad långt/mkt hår hon har fått!! =)