fredag 30 mars 2012

Fredagskänslan är inte här...

Igår var andra gången som jag var på akupunktur, jag vet ännu inte om det funkar. Sjukgymnasten säger att vi måste prova några gånger innan vi märker ett eventuellt resultat. Jag han ju gått in i detta väldigt Open mind för att jag vet inte om det funkar men jag tänker inte dissa det förrän jag provat fler gånger. Jag har ändå inte så mycket annat att göra på dagarna så det är ju lite skönt att komma ut på något också. MEN jag kan tycka att det är lite sent för akupunktur när man är i v30 för det har ju gjort ont så länge, men jag provar =). Idag vill jag gör någon god mat, lite mysigt sådär fredagsmysmat men inspirationen finns verkligen inte!! Får se om den kommer under dagen så får jag lägga upp en bild på maten isf. Jag antar att det slutar med att jag är så hungrig så det blir någon äcklig hämtpizza eller nått :). Igår kväll var jag på en rolig sak, det var modevisning på Bowlingen i Rättvik och jag hade inte tänkt gå. Eller jag har typ sett en annons så jag visste inte att det var just igår. MEN jag blev tillfrågad av huvudsponsorn för hela evenemanget att följa med och fota de och deras prylar. Lite PR fotning, det var jättekul! Fick även vara kvar och titta på modevisningen där det visades upp kläder från nästan alla företag/butiker i Rättvik. Det roliga är ju om man tycker något är snyggt så finns det i Rättvik att köpa! Man behöver då inte åka så långt! Perfekt! Nu blir det till att fortsätta försöka leta inspiration till dagens middag....

Inga kommentarer: