lördag 24 mars 2012

Bild... efter många om och men.

Löööööördag och solsken! Ska nog snart ta och bege mig ut i solen. Först ska mitt psykbryt bara gå över... Blev vansinnig på min iphone för att den var så seg och då blev den nog arg på mig och låste sig... Jag svor lite och mindes sen att jag läst någonstans hur man ska trycka när den helt och hållet bara hängt sig och det gjorde jag. Det funkade! SÅ nu är jag inte lika arg... Men jag är grymt irriterad och det blir aldrig bättre av att det är tekniska saker som strular när jag har lite brådis. Nu provar jag igen med att fixa med en bild och jag andas... ... ... ... ... ... ... ...

Igår blev det iaf bad och det var trevligt, eller för min del från en stol men det var trevligt iaf. J & M röjde på som bara den i vattnet i två timmar tills jag sa stopp och märkte att Joline började blir lite vääl trött och hungrig. M har sovit hos oss inatt och det har gått så bra så, mest Joline som tyckte det var spännande när hon själv vaknade och blev lite putt på att hon inte fick väcka M :P.

MEEEN VA F*N! Nu hänger sig mobilen igen, ska den inte klara av en sån simpel sak?! Tredje gången gillt....

Så nu gick det vägen. Här kommer då en bild på maggen i v.29 och en i v.20 så ser ni minsann att det hänt lite :P

V. 29


V. 20

1 kommentar:

Anki i Hälsingeskogen sa...

Oj, vilken härlig mage. Hoppas få se den IRL i maj :).