fredag 23 mars 2012

Sol och gnäll.

Klarblå himmel och sol och här sitter jag. Men så får det bli ibland när räkningar ska betalas och en allmän check av vad som händer och sker på olika plan måste kollas.

Igår var jag och träffade många av mina kollegor, det var så kul! Jag saknar de allihopa och nu ska vi ses redan på måndag igen, det känns toppen! Som grädden på moset så ska vi äta Helenas otroligt goda kaka, kan inte bli bättre.

Helgen står för dörren och det skulle jag i vanliga fall tycka vara ganska skönt, men nu vet jag att det blir mycket ensamtid och det kommer ta kål på min rygg och på min kropp i övrigt. Här i veckan åkte jag till kupolen och tänkte att jag kan iaf kolla efter ett par nya skor, då de jag har med klack får ligga tills nästa vår! Jag kom till kupolen och efter en timme var jag på väg hem igen, jag orkar helt enkelt inte. Tur att jag hade sällskap som kunde hålla mig vaken och allert i bilen för det här är inte lätt.

I eftermiddag blir det en sväng på badhuset för J & M. Jag följer väl mest med som "övervarkare", men det är trevligt att komma ut på nånting iaf.

Nåja, slut på gnället! På söndag är det v.30 som gäller. 30!!! Fattar ni?! Snart har vi en bebis hos oss!

Kanske ska gå ut och ta en kaffe i solen.

Inga kommentarer: