onsdag 28 oktober 2009

Stolt mamma!

Har nu varit ifrån familjen alldeles för lääänge! Närmare bestämt 12 dagar imorrn, de är låång tid de! Har pratat med skrot i telefon och hon sjunger för mig, hon är så duktig! Hon sjunger med rätt melodi och alla de rätta orden. Jag får höra björnen sover, mors lilla Olle och tänk om jag hade en liten liten apa... Hon är så duktig, inte ens två år och pratar massor. Många ord som kommer efter varann, inte bara ett ord i taget längre. Ska bli så kul att få se imorrn hur mkt hon har växt på desa dagar, sist när jag var borta fyra dagar hade hon blivit sååå stor så jag väntar mig de "värsta" imorrn. Hon bara växer och växer!

Jag har ont i rygg, axlar och nacke. De är inte så bra, fick tack och lov en massagetid på fredag morgon så jag hoppas verkligen att de hjälper och att de släpper. Ibland kan jag inte hålla vänster armen rakt ner alltså som om man slappnar av för de gör superont i axeln eller i nån sena därinne kanske, jag vet inte. Hoppas bara att de går över.

Mina tre veckor här uppe i Norrland, närmare bestämt Skellefteå, har gått så otroligt fort. Trodde aldrig de skulle gå såhär snabbt men de gör de. Vi har fullt upp att göra varje dag och hela dagarna På måndag komer min lärare hit på ett besök, ska bli trevligt!

Åker hem imorrn och tillbaka upp på söndag, ska bli skönt att få komma hem och ladda batterierna lite inför sista veckan. Har nu jobbat 10/11 dagar och de känns. Jag är väälidgt sliten. Nu ska de sista packas och sen ska jag sova och hoppas att natten går snabbt så jag får åka hem snart :-).

1 kommentar:

Kerstin sa...

Vad härligt att få komma hem igen =)