söndag 11 oktober 2009

Skellefteå

Sitter på mitt rum i Skellefteå, de är mysigt. Finns en soffa, en säng, en tv med fyra kanaler på, liten spis, diskbänk och kylskåp. Räcker för mig. Att de blev Skellefteå är en lång och inte på långa vägar rak historia, så den skippar vi. Är iaf i Skellefteå och imorrn drar praktiken igång.

Har flugit för första gången idag, de gick bra. Som många kanske vet är jag ett fan av fart och de var kul som bara den i starten. Kom på mig själv med att bara le. Så idag har jag åkt bil, tåg, flyg och buss. Bara båt som saknas, men jag har sett en båt iaf ;).

Har varit in till stan idag, gick dit och de tog väl typ femton minuter, ganska lagom promenad. Jobbigt tillbaka dock men tung ryggsäck och att prata i telefon samtidigt =).

Blir ingen vägning imorrn heller då vågen är kvar hemma. Skulle ha vägt mig imorse men de hanns inte riktigt med tyvärr, men förra måndagen var de totlat -29,7kg på snart fyra månader! Helt fantastiskt! Så imorrn tar jag iaf för givet att de är minst tre hekto ner :D.

Här är de K A L L T ! Men de blir nog bra =)

Inga kommentarer: