tisdag 13 oktober 2009

Tisdag

Idag har varit en bra dag! Har jobbat och de kändes bara bra, min handledare var nöjd med mig och de kändes väldigt väldigt bra! Är helt slut nu så jag undrar hur de blir imorrn kväll. Börjar 8 imorrn och slutar 21 :D. Ska cykla hem efter uppdraget och jag måste säga att de finns en risk att jag somnar på cykeln ;).

Förresten så funkade internet superdåligt igår, men bra i förrgår. Nu idag ville de inte koppla upp öht, MEN då ställde jag datorn på bordet, 50cm från där jag satt från början och nu är de toppmottagning hela tiden. MÄRKLIGT värre! Men men, så kan de vara i en gillestuga i Norrland. Oj vad de lät synd om mig, men de är inte så jag menar. Jag har de bra här, bättre än vad jag trodde eller kanske super mycket bättre än vad jag trodde :). Jag är nöjd! Jobbar som sagt hela dagen imorrn så kanske att jag måste packa redan ikväll. Imorrn kommer jag hit sent och sen på torsdag morgon måste jag ta med packningen annars hinner jag inte med flyget och de vore en katastrof!

Pratat med lite folk i telefon idag och de var skönt! Höra lite röster som man känner igen och folk som förstår vad jag pratar om, i like!

Nu blir de kvällen, kanske tur att de inte blev praktik i Dalarna, då skulle jag nog redan lagt mig, haha.

Inga kommentarer: