måndag 12 oktober 2009

Måndag

Nu är första dagen på praktiken avklarad! De blev en del bilåkning idag, men de är ingen fara. Verkar inte bli så mkt bil mer denna vecka. Har även fått låna en cykel idag av den snälla farbrorn jag hyr av här, snällt! Ringde sju imorse och beställde en taxi till kvart i åtta för jag skulle vara på plats åtta. Kom de någon taxi?! NEJ! Fem i åtta och lagom stressad kom den åter igen snälla farbrorn ut och erbjöd sig att skjutsa mig kunde jag inte säga nej. Ringde taxibolaget igen för att avbeställa taxin och jag lät nog lagom butter, men så kan de vara.

Har kikat runt lite nu för lite förberedelse och mindmappat lite.

Jag behöver massage! Har ont i en axel och är stel, har varit lite väl spänd tror jag. De bli nog en massage till helgen när jag kommer hem.

1 kommentar:

emma sa...

åhh.. va roligt!! stort lycka till nu... o roligt om du hinner förbi i helgen!! wee... jag har nåt stort att berätta!!! =) mkt känslor... hör av mig imorgon när jag vet lite mer!!!! pussar o kramar