onsdag 11 november 2009

Vardagen är allt bra härlig..

Man inser hur mycket man saknar vardagen när man har varit borta ett tag. Praktiken har varit helt underbar och träffat helt underbara människor, men hemma är ju bäst.

Joline har dock vuxit vääldigt mycket under den tiden jag inte varit hemma, hon sjunger nu nästan hela tiden. De nyaste sången är bockarna bruse och hur den går har ju både mamma och pappa en hel del problem med så om någon därute sitter på någon melodi så hör av er!

Skolan är igång igen och de känns bra, de är kul! Vardagen är alltså tillbaka!

Nu ska jag åka hem för jag ska nämligen klippa mig idag =D *woho*

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag vill se bild på nya frissan sen =)

Erika sa...

tjaaaaaaa=)
jasså hade du en blogg?? d visste ja inte??
roligt:D hoppas du har det bra hemma nu=)
här är det bra är ju lördags fm å började m å gå upp 6.30 å springa å köra lite styrka m en kompis skönt å du kollar ja på film å tar d lugnt får se va som händer i helgen.. Kramen på dig