lördag 28 november 2009

Sjukling

Idag skulle jag ha jobbat 15-22, vilket kändes rätt jobbigt men de är verkligen bra pengar på helgen. Men så blev Joline sjuk och när ens barn blir sjukt betyder pengar ingenting. De är en märklig känsla hur man bara ställer om sig själv att till 110% bara fokusera på att försöka göra de bästa. Nu menar inte jag att jag bara går runt och tänker på pengar annars och inte tänker på Joline för så är de verkligen inte. Jag ringde till jobbet och sa att jag måste vabba och de värsta jag vet är då när chefen låter irriterad för de är verkligen inte mitt fel och inte min mening att sätta jobbet på pottan med personalen, men blir man sjuk så blir man och de finns ingenting att göra åt de.

Jag tyckte Joline kändes lite varm imorse, men hon är alltid varm så jag tänkte inte så mycket på de, men sen när jag en timme senare kramade henne kände jag verkligen hur varm hon var så då blev de till att kolla tempen och mycket riktigt, feber! 40,1 för att vara exakt och de känns verkligen inte kul.

Så idag är jag hemma med skrot och imorrn blir A hemma då jag ska bort med en vän.

Hoppas ni andra håller er friska.

Inga kommentarer: