torsdag 19 november 2009

Kompledig

Nu är jag kompledig till tisdag eller jag har mitt höstlov nu, några veckor försenat. Detta p.g.a. att jag var på praktik när vi skulle ha haft lov. De kommer bli lika i vår också med påsklovet, men de gör ingenting för praktik är så otroligt kul!

Idag passar jag på att göra lite praktiska saker hemma och ska plugga lite. Skrot är på dagis, men en kort dag idag sen kommer hennes killar hit på lite lek och fika =). Ikväll åker Anders bort och jag hoppas att Leona kommer hit så vi hinner träffas lite!

Imorgon bär de av mot Stockholm, jag ska på uppföljning efter operationen jag gjorde i somras. Ska bli jättespännande! Allting har gått så bra, de hoppades jag ju såklart innan, men man vet aldrig hur de ska gå. Jag ångrar mig inte en sekund, de är helt fantastiskt bra!

Skrot blir snart två år! De är inte lång tid kvar nu. Har pratat lite med en kompis om presenter och julklappar till en två åring. Känns som att hon är föör stor för typ bultbrädor och sånt plus att de fick hon ju förra året, men hon är kanske lite liten för småsaker som faktiskt kan stoppas i munnen. Men VAD ska man köpa då? Vi har lite funderingar, har beställt lite saker åt henne och köpte en sak i våras/somras som hon nog kommer gilla =). Någon som har några förslag.

Förresten så fick jag en melodi igår på Bockarna Bruse men den var ju pang poff borta när jag kom hem, typiskt!

Nu ska här tolkas föreningsliv!


Inga kommentarer: