fredag 4 april 2008

Barn i Dalarna

Joline har blivit stora tjejen. 6200 gram och 61,5 m lång. Gröten tycker hon om, igår fick hon mer än vanligt och på kvällen gick magen i strejk. Hon hade så ont, lilla skrot! Till slut somnade hon och sov till halv nio.

De tre senaste nätterna har gått jättebra. Joline somnar vid tio-elva och sover till halv nio-nio! Skönt! Dock så vaknar jag halv åtta och är rätt pigg, men antingen drar jag mig eller så kliver jag upp och börjar sakta men säkert jobba av att-göra-listan.

Idag har i varit i Borlänge på barn i dalarna mässan. Sdr var där, de var kul att se. Fotade Joline, de kostade 20 kronor och så får man välja vilka bilder man vill ha kvar, bilderna kommer i nästa vecka.

Nästa vecka börjar vi med Lemolac mat. Hoppas att övergången kommer gå bra! Man vet aldrig, men de kommer nog visa sig rätt snart.

Näe, nu ska jag kika färdigt på Talang.

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste få se bilderna sen.. =) du har fortfarande inte kommenterat min blogg!! =( kramizar till er alla