lördag 19 april 2008

Rutiner?!

Jag vill ha rutiner! Hur gör man? Hur börjar man? Några tips?

Igår var jag och Erica till Mora och shoppade lite. Träffade Fiaa, de var supertrevligt! De måste vi göra om. Kanske att ni kan ta erat lass hitåt? =).

Idag har jag jobbet 11-18. Redan halv tolv kikade jag på klockan och tyckte att jag hade varit där lääänge. Insåg då att dagen skulle bli lång. Vid tre kom mamma och jobbade och då gick tiden snabbt som bara den. Kom hem och precis innan för dörren, då åker Anders och dömer hockey så nån värsta-familjelördagen har vi inte haft här iaf. Ska jobba nästa helg också, dock 15-21 med mamma, då går de oftast fort!

Leona och Evelina har varit här och hälsat på oss på kvällen, väldigt trevligt. De var längesen!

Näe nu ska jag uppdatera viktbloggen. Iaf så har jag på tre veckor gått ner 4,5 kilo! =). Två kilo kvar till vikten innan graviditeten =). Sen är de bara en sisådär 45 kilo kvar... pust, men de ska gå!

Sköt om er alla!

Kramar

8 kommentarer:

Carina sa...

Va duktigt du är och så gullig mot mig!!!

Tyvärr ska jag ju inte jobba nästa helg!! Jag och Maria R har ju bytt helg så du får jobba med Maria :) och hon är också jättemysig att jobba med!! Himla rar är hon!!

Du kommer att fixa vikten gumman!! Men tänk inte alla kilon på en gång utan ta delmål istället!!

Miljoner kramar!!

snöstjärna sa...

Va skönt att det går bra å jobba, vad jobbar du med? Önskar på ett vis jag kunnat jobba helger, det hade gett lite mer pengar =/ Men jobbar ett på ett vanligt 8-17 jobb typ, å maken med. Ha en trevlig helg! Å grattis till nedgången! Följer gärna den bloggen med om jag får?

Linda sa...

cayenne - Ja visstja ni har ju bytt. De kommer nog gå bra ändå.
Jo då jag har lite småmål, nästa delmål är om två kilo, då ska jag fira lite =). Sen har jag iaf två mål till som jag vet om, men de kommer nog fler =). Miljoner kramar till dig också.

snöstjärna - Jag jobbar i kassan på Hemköp =). De är faktiskt jätteskönt att jobba lite och få komma hemifrån. Japp den bloggen ligger länkad i listan som moi. Kramar!

Sofiaa sa...

Ah det va as roligt att träffa er=) Jo, planerna att dra sig till "rätt sida av siljan" finns ju, speciellt när vi bara bor med psykon till grannar, frustrerande =/ Men vi ska kolla runt ;) Hör av dig om du hör något som hyrs ut! Grattis till viktnedgång, har precis pressat i mig lite chips o vart lite avis när jag läste din blogg, haha. Men banta är jue det sista jag får göra, OCH bada.. (Damn it, har inte smält det än, haha) Kramar i massor! Hälsa Anders o Joline <3

Linda sa...

Sofia - Förstår att ni funderar på de när grannarna är lite "speciella" =). Du kan hålla mig sällskap i vassen i sommar om du vill :P. Ska kika efter något som hyrs ut =). De hälsar tillbaka. Kramar

familjen sa...

Va duktig du är som gått ner så bra! Jag gick upp hela 27 friska under min graviditet. nu är det 4 kvar. Men skulle vilja ner 5 till... jaja det får bli prio 2. :-D
Kämpa på !!!
Kramar från oss!

Leona sa...

Rutiner: Jag har bara ett tips. Bestäm dig, ta en liiiiten liiiten rutin i taget och jobba med den tills den sitter så bra så du inte glömmer bort den, jag glömmer alltid bort mina bra rutiner.. Dåligt av mig..

Love ya.

Linda sa...

familjen furu - Ja jag gick "bara" upp 22 =). Men men ett litet hekto i taget så ska de nog bli bra de här också =). Lycka till du också, du kommer klara de galant! Snart ska vi ju springa och jaga bebisar ;P. Kramar

Liownah - De ska jag prova! =). Du får jobba lite på de också tror jag. Kramar!