onsdag 23 april 2008

Tripp trapp..

Idag var de träffis och vi tog en promenad till biblioteket/kulturhuset och fick lite information och de ville säga at man var hjrtligt välkommen även med småbarn. Barnen får också bita,kräkas och dreggla på böckerna så länge man torkar av de efteråt ;P.


Tog med Leona hem idag också så vi promenerade till Vicki och fick fruktsallad och glass, mums! Sen promenerade vi hem och snart är de dags att dra sig mot viktväktarna. Spännande!


Bvc idag. 6660 gram, 64 lång. Två centimeter längre på två veckor :-o, de är ju så man får slag!


Vill köpa en cykel, någon som har en stående? Ingen flashig cykel, en bra och bekväm cykel som jag och Joline kan ha för våra upptäckter här i världen.
Jag måste köpa ett parasoll till vagnen för de här funkar ju inte så bra!

Har äntligen fått bilderna från stjärnstudio, så de ska ni få se någon dag =)

Ni vet att jag skrev att jag skulle slipa och måla en stol?! Den är klar nu iaf, blev jättebra eller jag är iaf nöjd med den.







Resultatet

Färdig och med en fiin dyna!



Så här glad är jag när jag får sitta i min nya stol!

De får nog räcka så just nu.

Kramar

2 kommentarer:

Carina sa...

Vad fin stolen blev!! Och så söt hon är lilla tufflan :)

Jag har ju köpt ny cykel så du kan få kolla på min gamla om det är något som kan duga!! Den är bara utrustad med tre fastrostade växlar men kanske Anders kan hjälpa dig!!

Anonym sa...

Oj vilken fiin stol! :)