tisdag 22 april 2008

Tyg

Letar tyg. Någon som vet någonstans där man kan köpa relativt billigt tyg? De ska vara vanligt bomullstyg, tio meter behöver jag så billigt skadar inte plånboken.

Satt ute på våran altan/balkong (vad är de för skillnad?) idag och de blev så fruktansvärt varmt! Joline tycker nog inte heller riktigt om de...

Promenerade imorse med Erica och alla barn och hund och sen åkte jag och Joline till skolan. Ohh så kul att träffa de alla igen, saknar de fruktansvärt mycket. Efter de hämtade jag upp Leona och vi promenerade här, med en skrikande Joline. Nyss har jag kommit hem från promenad med Vicki, så skönt! MEN MEN MEN nu gör fogarna ont så jag vill inte gå! Trodde att de hade blivit bättre, visst känner av de när jag går lite också speciellt om jag går fort, men trodde inte de kulle värka så här mycket nu på kvällen. Kan man ta värktablett mot de? Någon??

Imorrn blir de träffis och sedan vägning och mätning på lilla damen =). Och vägning på mig också för den delen på kvällen :P. Veckan har gått bra och de känns bra. Säg till om du nu inte hittar till min andra blogg.

3 kommentarer:

Sofiaa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jag tycker absolut du ska ta en värktablett om det gör för ont! Det har jag själv gjort emellanåt. Vad är det för annan blogg du har!? KRAM!

Anonym sa...

Jag tror att det finns billiga tyger på nån sida som heter jotex, men jag är inte säker, men jag tror det =)