torsdag 13 mars 2008

Kyrkis

Joline sover just nu ute i vagnen. Trodde inte de skulle gå, men hon verkar sova väldigt skönt. När vi vaknade i ganska god tid imorse bestämde jag att vi skulle gå till kyrkis som Lizette föreslagit. Tog en snabbdusch och sedan var vi på väg. De var trevligt där. Vi var bara där en timme, men vi kom lagom till fikat så fikade gjorde vi (läs: jag). Joline blev hungrig så hon fick äta och då blir man ju väldigt väldigt trött så hon var kinkig ett tag men somnade i min famn. Sov sedan i vagnen på vägen hem, men vaknade som alltid när vagnen stannade när vi kom hem. Var otröstlig så jag hämtade min andra mobil så hon fick höra sin älskade bubbly. Hon blev tyst på en gång och somnade och sover fortfarande med musik ute tre och en halv timme senare. Duktig tjej!

Var på hockey igår. Riktigt spännande. Slutade 4-4 efter många om och men.

Har setat här nu i alla dessa timmar och har nu alla låtar som varit med i melodi(skandalen?)festivalen. Vissa bra andra inte riktigt lika bra.

Albin, mormors vovve bor här den här veckan då mormor är på kurs i Stockholm. Det går bra, de leker så bra tillsammans. Skönt de när man lämnar de själva på dagarna.

Har ringt sjukgymnasten idag om min sedan tio veckor tillbaka onda fot och jag fick en tid 10:e APRIL! Förstår ni hur lång tid de är kvar till dess?! Jaja, om de gick över skulle jag höra av mig.

På fredag blir de bowling med Anders, Emma och Camilla! Trevligt! Sedan mat här hemma, troligtvis köpa med från Annas. Lördagen ska jag jobba och söndagen ska Anders jobba. Vi ska också hinna slipa en stol i helgen, eller iaf börja på de för att den sedan ska målas om.

Jahapp, kanske man ska passa på att börja småstäda lite innan Anders kommer för då ska vi dammsuga bort alla grustag här inne ;).

Bilddagboken är uppdaterad, hör av dig om du måste ha ett lösenord från mig för att komma in. Där heter vi o0linda0o.

Sköt om er!

Inga kommentarer: