söndag 16 mars 2008

Helgen

Helt rätt låt som vann igår på Melodifestivalen!

Helgen har varit lugn, men gått i raketfart! Lördagen jobbade jag elva till sex och sedan blev de melodifestival och sen direkt sängen. Fick sova från 22,30-07,20. Fatta lyckan! Nästan nio timmars sömn!

Vid elva imorse åkte vi till min pappa för jag skulle slipa tripp trapp stolen vi fått från sävrisarna. Fikade lite först och slipade sen mellan tolv och fem. Har superduperont i ryggen nu och fogarna värker som bara den! Joline sov ute i vagnen hela tiden så jag fick jobba i fred =).
Nu har vi bara slappat på kvällen. Mamma kom och åt lite tårta och sen bkev de soffan för vår del och gungan för Joline. Hon og en powernap men är nu vaken igen så jag hoppas på en raltivt tidig kväll, är trött och har ont.

Veckan verkar bli lugn också. Spruta på onsdag efter massagen. MK här på onsdag kväll. Mycket på onsdag annars blir de nog ingenting speciellt.

Näe nu måste jag kurera ryggen och fogarna lite.

Sköt om er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fogarna spökar för mig också! Skitjobbigt! =( Va härligt att ni fick sova ut ordentligt! Det är verkligen lycka det. KRAM!