måndag 17 mars 2008

Jävla skitunge =P

En riktigt liten filur de är vad hon är den där lilla Joline =). Hon somnade igår vid halv elva och sov jättebra fram till fyra. Då började hon krångla och "TAPPADE" nappen en sisådär 40 gånger. I själva verket ville hon nog berätta för sin mamma att bubbly har tystnat och då tänker jag inte sova. Så jag slog på mobilen som hade dött p.g.a. batteribrist, startade musiken och då somnade den lilla skroten igen! Jag blir alldeles full i skratt när hon gör sånna grejjer, jaa inte just då, men såhär efteråt =).


Idag blir nog en lugn dag, ev. till Mora för att inhandla en håll-i-er kjol!

Jag har träningsvärk! Av vaddå? Slipingen igår! Fick ju trycka på den där slipmaskinen i fem timmar så jag har rätt till att ha träningsvärk =). Var helt slut i kroppen igår..

Näe nu snart vaknar min lilla älskling!

Inga kommentarer: