tisdag 17 augusti 2010

Jobb - Smärta - Möte - Lek

Nu har jobbet rullat på lite i några dagar, känns skönt! Jag vet ju aldrig hur jag får jobba eller om jag över huvudtaget får jobba! Än så länge är det inte en jättejobbig känsla, men vem vet om eller när det kommer. Nu har jag jobbat fre, lör, sön, mån, idag och på torsdag har jag två saker vad jag vet nu. Nåja hinner inte klämma in mer på torsdagen men fredagen vet man inte säkert hur den ser ut.

En dålig grej. Jag har ONT i min, ja vad ska vi säga, axel?! Grejen är den att jag inte riktigt vet var det gör ont, men ja jag vet att det gör ont och det räcker väl iofs. Men för att fröken (läs: Linda) ska ta sig i kragen och ringa vårdcentralen ska det hända något radikalt. Jag gillar nämligen inte vårdcentralen av massa olika anledningar som ni säkert själva också har en massa olika erfarenheter av... Tyvärr är de flesta erfarenheterna mindre bra. Jag menar vad ska de gör åt min axel om det nu är där det gör ont?! Röntga? Sen då? Säga att jag måste träna!? Som om jag inte vet det, men bara för tillfället inte riktigt tar mig tid eller har ork... Lathet är nog ett bra ord... Skyller också på att det är lite andra saker på gång så ett träningskort där jag låser upp mig är nog en dålig idé... Det är väl iaf ett bra argument..?!

Har varit på Oriflame möte nyss och jag blir så pepp varje gång jag varit där. Så roligt att sälja något som man faktiskt tycker om själv och vill att andra ska få prova och vill man inte prova eller köpa så behöver man inte det.. Det är helt ok ändå :).

Sådärja imorgon är en dag ledig och då ska jag och skrot leka massvis! Eventuellt en liten träff med skrots kompis F.

Inga kommentarer: