måndag 23 augusti 2010

Ännu en förkortning att Googla

Jag sitter i köket och tittar ut och inser att klockan inte alls är mycket. Ser ut som frost på bilfönstren på andra sidan vägen men jag gissar att det är vatten. Himlen är ljust ljust blå och jag gissar på en temp på 10° (rätt svar 9,4°). Larmet slog igång 04:50 och nu har klockan hunnit med att bli nästan halv sex. Jag har två j*vligt irriterande flugor omkring mig och jag har ont i ryggen. Kan bero på att J har sparkat mig inatt, annars beror det väl som vanligt på nånting annat.

Funderar förresten på att fylla i min blankett till LÖF. Tror att det måste göras tre år inom skadetillfället och de tre åren närmar sig med stormsteg! Kan ni förstå att J fyller T R E år om mindre än fyra månader?! Helt ofattbart enligt mig.

Nu börjar det bli lite bråttom.

Ha en bra dag och kör försiktigt alla som ska ut på vägarna idag.

Inga kommentarer: