fredag 13 augusti 2010

AF - FK - SGI - FP

Fredag idag och veckan har, som jag skrev igår, gått supersnabbt! Idag ska jag iväg och jobba =). Blir några timmar på dagis för skrot då, men tur är väl det för hon har längtat!

Idag är min sista dag som föräldraledig, på måndag är jag arbetslös men jag jobbar på timmar och har även mina fasta timmar på hemköp så lite kommer det rulla på iaf. Så på måndag blir det besök på AF för min del, känns sådär men måste man finnas i systemet så måste man och det är till största delen för att jag inte ska förlora min ersättning när jag är föräldraledig, min föräldrapenning. Missar jag på en enda liten dag så poff är min SGI borta. Det är helt sjukt men så funkar det, så jag är tacksam att FK tipsade mig om att gå till AF så fort jag inte var föräldraledig längre. De kan faktiskt ibland de också ;). Man kan ju inte bli annat än imponerad av alla dessa förkortningar som finns ;P

Nu ska jag mysa med skrot innan det blir dagis, förlåt förskola!

Inga kommentarer: