torsdag 12 augusti 2010

200

Den här veckan har gått fort vill jag lova. Det är redan torsdag! A började jobba i måndags och jag och skrot är hemma igen själva. Vi har hängt mycket med Leona den här veckan som tyvärr på grund av lite olika anledningar flyttade redan idag istället för i slutet av augusti. Men det kommer bli bra!

Iförrgår lekte vi med Anna, Filip & Agnes och likaså igår och idag har vi träffat 4/5 familjer i föräldragruppen inklusive oss själva. Det är så otroligt roligt att vi fortfarande efter snart tre år träffas så ofta vi bara kan. Ibland alla familjer och ibland mindre sammansättningar.

Imorgon blir det lek på förmiddagen och sen blir det dagis för skrot då jag ska jobba kvällen. A och skrot ska iväg på 6-års kalas till Kevin som blir stor kille nu!

Imorgon är det fredagen den 13:e så det kommer nog bara att hända bra bra bra saker ;).

Rubriken på inlägget får visa hur snabbt tiden går och hur många inlägg det nu finns i min blogg. Svagt, jag vet! Efter 2½ år borde det finnas fler...

Take care!

1 kommentar:

Leona sa...

Tack för veckan som gick. Den betyder mkt mkt!