onsdag 24 mars 2010

Vår?

Är det våren som är här? Jag tvivlar, starkt! Mulet, snö och bara allmänt tråkigt väder är inte vår i mina ögon. Jag har nu också funderat vidare i det här med att vara trött och det är något som alltid händer mig under våren (om våren nu har börjat?!). Det är alltid mycket att göra på våren och hur mycket jag än planerar, fixar och donar så blir det alltid mycket att göra och så även iår vilket resulterar i en trötthet som jag inte kan förstå. Jag är trött hela tiden, jag skulle enkelt kunna somna nu och klockan är sex.

Joline som nyss har fyllt två har kommit in i 3-års frågorna. Varför? Varför så? Varför då? Vad är det? Varför då? När hon är färdig eller iaf så tror man de så börjar det om :). Det är lite charmigt och lite frustrerande ibland. Förstår inte riktigt hur många frågor som får plats i huvudet på henne. De lite jobbigare hon säger är dumma mamma/pappa och idag började hon även med fula mamma/pappa. Hon säger att hon vill säga fula ord och det får hon ju inte samtidigt som att hon tydligt talar om att hon ska säga ett fult ord och sen gör det gör ju det hela lite gulligt.

Nu har jag skrivit färdigt för idag :)

1 kommentar:

emma sa...

hon är ju för underbar!! lik sin mamma!! <3

VÅREN är här!!! kom ihåg klockan på söndag! =)