söndag 28 mars 2010

Svammel ;)

Visst är väl sömn överskattat?! Joline verkar i vilket fall tycka de eller iaf för min och Anders del. Hon vaknar på natten och är så ledsen så hon kommer in till oss och sen somnar HON! Jag och Anders sover väl sisådär och med en virvelvind i sängen och att hela tiden ligga beredd på att få en fot eller en hand i ansiktet gör det inte så lätt att sova eller att koppla av. Men inatt sov hon, ta i trä, i sin egen säng hela natten men det betyder inte att jag tror att hon ska göra det inatt igen. Det är bara en fas!

Imorgon är det måndag och jag ska vara hemma från skolan. Jag har haft huvudvärk i ungefär två veckor och inte riktigt vetat vad det kunnat vara men i fredags så kände jag att något var på gång och så rätt jag hade. Igår kom febern som försvann lika snabbt som den kom till idag. Känt mig pigg idag men såklart fortfarande förkyld.

Att vi har ställt om klockan tycker jag faktiskt är lite jobbigt, jag kommer ju vara vaken jättelänge idag.

Har precis beställt resor hem 2/3 helger under min praktik. Lugnar mig lite med sista helgen för det går att beställa när det närmar sig. Kommer bli kalas! Åker mot Uppsala den 5e april, precis efter påsk.

Ha det så bra allihopa och hoppas ni håller er friska.

Inga kommentarer: