fredag 5 mars 2010

Freeeedag

Egentligen är de ingen speciell fredag. Hänger inte riktigt med i dagarna nu när de har varit lov, men på nått konstigt vis så infinner sig fredagskänslan iaf. Jag är t.o.m. ledig H E L A helgen, de är helt otroligt och jag tänker vara ledig också. Ska inte göra nånting som jag inte vill, nåja disk och tvätt lär jag väl inte slippa undan. Jag ska träffa Emma imorrn, de ska bli kul. Känns som en evighet sen, har massor att babbla om nu igen.

Igår var de torsdag vilket oftast för vår del betyder badhus-dag och så även igår. Jag & Joline skulle bada och vi tog också med oss Moa. Vi badade i fyra timmar och skrot var som ett russin när vi skulle gå upp. Hon sa bara: Joline måste bara bada lite till.... Hon tyckte kanske inte att fyra timmar räckte :). Iaf ni vet dom där höga "sakerna" man står på när man ska dyka i vattnet iaf när de är tävling på tv ;), dom hoppade Joline från igår och Anders tog såklart emot henne. Hon var inte rädd alls utan klättrade och grejade själv. Mamma var nog lite mer nervös....

Nu ska jag fortsätta läsa lite...

Behöver du lite extra fredagskänsla? Kika: http://www.youtube.com/watch?v=0TcILZ2446c

3 kommentarer:

Carina sa...

Hoppade hon från trampolinen??? Lilla skrot!! Mormor törs ju inte en gång :)

Emma sa...

alltid lika trevligt att ses!! =)

Linda sa...

Carina - Jaa precis... Helt tokig unge ;).

Emma - Alltid :-D!