fredag 22 januari 2010

Lång-fredag

De blev en långdag i skolan idag, men de gjorde ingenting eftersom vi fick jobba. Nervositeten började smyga sig på igår kväll och jag var så nervös att jag nästan var redo att kräkas! Så illa var de faktiskt och de brukar de inte vara. Men de var ett speciellt uppdrag med massa nya saker och massa nya grejjer att tänka på... MEN nervositeten var inte helt nödvändig, de gick ju bra! Jag överlevde och de tror jag alla andra också gjorde ;).

I onsdags åkte skrot skridskor för första gången och hon skrattade hela tiden. Igår var vi och badade och hon älskar de och idag har vi haft lite fredagsmys =).

Helgen blir lugn, kanske lite shopping imorrn.

Trevlig helg!

1 kommentar:

Marre sa...

hehe, då var jag inte ensam om att vara supernervös :P skönt att det gick bra för dig :)