fredag 1 januari 2010

2010

Nu är de ett nytt år och jag tror att de kommer bli ett kanon år! Nyårsafton är dock aldrig någon höjdare eller något vi firar speciellt mycket men iaf :). Igår hade vi två kompisar här och åt lite god mat. Sen kikade vi på tv varav en kompis sov och jag gick också och la mig en stund, va så otroligt trött. Kikade på fyrverkerier genom fönstret och sen sov jag rätt gott :). Vi var ner till sjön här i byn och smällde lite raketer vid åtta tiden så Joline också skulle få se. Hon sa: fiint, mer keter ;-).

Nu är de min tur att vara förkyld, igen! Jag var förkyld för någon vecka sen också, men ingen rktigt superförkylning så jag får bara sånna små fjantförkylningar som kommer tillbaka hela tiden och de är rätt drygt. Joline är utan feber nu iaf, men fortfarande snorig och hostig och inte riktigt pigg. Väldigt lättretlig och sur.

Hoppas ni alla hade en trevlig kväll igår och att de nya året blir toppen!

Inga kommentarer: