torsdag 16 juli 2009

Pang tjoff

Ja nu är de redan torsdag. Jag har bävat för att den här veckan ska gå, jag ska jobba på söndag. Kanske inte är så märkvärdigt, men jag funderar lite över hur de ska gå med maten. Jag måste ju äta ganska ofta och jag kan inte stressa i mig maten för då låser sig hela kroppen. Jobbet vet ju vad de är för op jag gjort så jag hoppas de ska gå bra.

Jag blir galen på att Joline ska ramla hela tiden och framförallt slå i huvudet. Hon borde ha hjälm! Igår slog hon nog i huvudet minst tjugo gånger, de blir bra så fort man blåser. Men att man ser att nu kommer hon slå sig och så gör hon de och så kommer gråten och så blir de bra. De blir ganska tjatigt efter ett tag när man sagt: akta bordet, var försiktig nu. MEN ändå så säger de pang... Jaja, de är en fas ;), till slut kommer de gå bra! Om man säger pang tjoff när hon slår sig säger hon samma sak och brukar då glömma av att gråta ;P.

Ska försöka komma igång här lite nu.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer: