måndag 6 juli 2009

Fritidsforskare?!

Anders påstår att jag är en fritidsforskare för att jag har tid för att sola.. Njuter jag av att sola?! Njaeee knappast. Kan inte riktigt hålla med honom om de, visst jag är hemma, men jag är ju hemma för att jag är sjukskriven och på måndag börjar jag min mammaledighet och Anders börjar sin semester.

Idag har Joline börjat på sitt "sommar-dagis" som bara kommer vara den här veckan och halva dagar för hennes del. Jag hoppas allt går bra för henne men sånt har aldrig varit ågra problem förut, men hon är lite större nu och bryr sig lite mer. Men jag vet att en av hennes riktigt fröknar kommer jobba iaf mån-ons. Jag hade gärna löst sommaren på annat sätt, men de går inte.. Tur att de bara är den här veckan och att farmor kan ställa upp och hämta skrot vid lunch.

Vår hund, Wilma, har fått löss. De är inte roligt! Eller inte för henne iaf, men nu har hon behandlats med Frontline och förhoppningsvis börjar de små krypen att dö. TUR att de inte smittar till människor för då hade jag nog flyttat ;P, tycker de är såå äckligt!

Vägning imorse. Var lite irriterad före helgen då jag inte gick ner nått, men nu under helgen har jag gått ner två kilo så nu är de totalt tretton kilo som är borta från min kropp för alltid =).

Nu ska de fyllas i papper här, ska söka merkostnadslån hos CSN.


2 kommentarer:

♥ Nina ♥ sa...

Gud va härligt att höra att det verkar gå bra för dig!!! =) Häääärligt! Längtar så tills min dag är här! =)

camilla sa...

Oj, kommer inte känna igen dig sen! =) Hoppas du får en bra sommar och att allt fortsätter gå bra..
Kram//Camilla