fredag 8 februari 2008

Ännu en natt

Jaa natten till idag gick väl sådär kan man säga. Hon vaknade precis när Anders lagt sig vid halv tolv och så var vi uppe till halv tre. Till saken hör väl att jag lägger mig vanligtvis vid nio, men kan absolut inte somna. Så jag var alltså vaken till halv tre och då stupade jag verkligen i säng. Joline skrek dock inte inatt, hon var nöjd bara hon fick sitta hos mig. Så jag satte mig vid datorn och kollade Robert Gustavsson på youtube. Kul att man kan göra nått iaf.

Ikväll har vi firat min bror som fyllde 25 igår och firandet fortsätter imorrn =). Dock väldigt lugnt för vår del, knappt en läsk. Sitter här nu med världens huvudvärk och en dotter som inte vill sova och en sambo som inte är hemma. Har dömt hockey nu igen..

Näe nu ska jag göra mig klar för sängen, hoppas på att somna så fort jag lägger ner huvudet på kudden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag sitter också här ensam med Theo för tillfället. Paulli är iväg o spelar hockey! Men jag har ingen huvudvärk, tack o lov. Theo har blivit snorig.. det bara rinner hela tiden =/ Så vi får väl se hur bra han kan sova inatt. Nu har han iaf somnat vid bröstet.. ska prova lägga honom. Kram!!