fredag 9 juli 2010

Tjolahopp

Har fått en förfrågan om uppdatering så det är kanske dags. Var ju ett tag sen nu (igen).

Jag har tagit EXAMEN och det är jätteskönt! Har kommit igång en del att jobba som frilans, jättekul verkligen! Vissa veckor är det lite mer jobb och vissa veckor är jag mammaledig på heltid ;). Båda delarna passar mig bra ;), klart det vore kalas med ett fast jobb men den som lever får se.

Jag är alltså mammaledig de dagar jag inte jobbar och vi har det oftast roligt tillsammans. Det är en hel del test här hemma och även när vi är borta. Jag intalar mig som alltid: Det är en FAS! Bara hoppas att den inte är så lång ;).

1 år har gått sedan operationen (16/6) och det här året, som alla andra år, har gått så otroligt fort. Jag tror inte jag kommer gå ner mer, men jag är mer än nöjd!

Veckan som kommer har jag mkt jobb så då blir jag inte hemma nånting och på lördagen ska vi på bröllop och söndag-måndag blir det furuvik med Anna & Robert.

Sköt om er i sommarvärmen och kom ihåg att dricka mycket vatten!

Inga kommentarer: