lördag 10 juli 2010

Idag är jag hemma alldeles ensam. Det känns konstigt. Familjen har åkt iväg till farmor och farfar och jag tänkte att jag skulle jobba lite och jisses vad allt går snabbt och vad effektiv jag kan vara om jag bara får jobba ostört i någon timme. Allt sånt glömmer man när man har småbarn tycker jag. Tro inte att jag inte vill ha skrot hemma för då tror ni fel, men att saker och ting kan göras så snabbt hade jag i stort sett helt glömt. Idag är min sista, kanske fel ord, lediga dag på iaf en vecka. Imorgon drar en intensiv vecka med jobb igång, långa dagar men väldigt kul tror jag.

Fick Oriflame beställningen igår och det är alltid lika roligt när det finns olika gåvor till mig i paketet :). Om det är någon som vill beställa så hör av er till mig, ett plus är om ni bor i närheten annars får ni kommer hit och hämta produkterna själva :). Katalogen går att läsa på www.oriflame.se om ni inte har någon hemma.

Nu ska jag fortstätta med min egen-dag ;).


1 kommentar:

Petra sa...

tackar ;-) hoppas allt är bra med dig? såg att du hade gått ner massvis med kilon, grattis måste kännas underbart! kram