söndag 25 juli 2010

Lite funderingar..

Jag har bara tid att blogga när jag är ensam hemma... På tal om hemma så är vi inte hemma så ofta och jag har funderat lite över det. Det är inte så att vi inte trivs hemma, men vi är väldigt sociala både jag och Anders så vi vill gärna umgås och träffa folk. Men jag har kommit fram till en nackdel eller kanske fler. Det är bara vi som flänger runt överallt, det är väldigt sällan det är någon hit och hälsar på.. Så jag undrar, om vi skulle sluta flänga runt skulle de då innebära att vi aldrig skulle umgås med någon? Det vill jag inte, men det känns lite trist att det bara är vi vi vi som åker överallt. Nåja nog om detta, det kommer antagligen inte förändras...

Idag har vi varit i Mora på Lekkompaniet. Joline tycker det är jättekul men hon blir väääldigt trött vilket inte är så konstigt kanske om man springer i tre timmar och bara sitter still när vi tvingar henne att äta mat eller glass ;).

Vi funderar på att åka på någon lite tågutflykt någon dag, men vi får se hur det blir. Blir lite jobb i veckan och Anders ska jobba lite för Classic också. Han är med i gruppen som sätter upp allt på knektplatsen så om ni kommer till Classic och är på knektplatsen kan ni tänka på honom =).

Vi har kommit på också att vi båda två missade vår årsdag, men vad gör det om hundra år?! ;).

Nu blir det Miami Medical i en timme och lite sockerkaka i min ensamhet.


Inga kommentarer: