fredag 14 maj 2010

25 dagar kvar

Hej hopp!

Nu var det längesen jag skrev något igen! Är så mycket i mitt huvud nu som ska försöka hinnas med. Nu är det bara 25 dagar kvar sen är skolan slut och jag är färdigutbildad =). Jippie!

I onsdags åkte jag och Anders på kryssning till Mariehamn med Cinderella. Det har varit toppen och jag som brukar bli lite sjösjuk klarade mig väldigt bra så den här årstiden kan jag rekomendera. Självklart måste man tänka på vädret lite om man planerar att åka.
Joline har varit hos farmor & farfar och bara haft det bra kan jag tänka mig, nu saknar jag henne enormt mycket!

Det är så kul nu efter min operation så är de folk som kontaktar mig på olika sätt och vill fråga om själva operationen eller om var jag gjorde den eller hur det har gått efteråt och det är verkligen jättekul! Jag vill såklart mer än gärna berätta för de som innerligt är intresserade. Ska försöka lägga upp någon före och efterbild snart igen =). Jag opade mig på Centrum för Titthålskirurgi i Stockholm. Kika in på www.cftk.se om du är nyfiken.

Mycket planer och saker som måste göras nu inflör avslutningen, men det blir nog bra! =)

2 kommentarer:

Sofia sa...

Hej :-)
Vet inte hur jag hittat din blogg, men det är väldigt intressant att läsa. Såg att du opat dig på cftk, jag funderar också på det :-). Gjorde du en gbp eller en sleeve? Jag funderar på en sleeve. Har dock en man som är ganska pesipistisk till det hela...
Tack för att du delar med dig!

// Sofia

Linda sa...

Sofia - Japp det är snart ett år sedan jag opade mig. Gjorde en bypass. Det är alltid skrämmande med operation på olika sätt. Hoppas det går bra för dig. /Linda