torsdag 4 februari 2010

Rapport =)

Har inte blivit någon skola för mig den här veckan och de är verkligen supertråkigt! I måndags var jag ledig och kände att nått inte stämde, hade migrän. Natten till tisdagen fick jag feber och blev förkyld så nu är jag hemma och är väldigt less på de. Febern är borta nu, men förkylningen är de värre med och så har hostan lagts på. Jag har varken tid, lust eller ork att vara sjuk nu... MEN jag stannar hemma hela denna veckan och så går jag till skolan oavsett på måndag ;) även om jag är magsjuk ;P.

De går inte så bra med maten nu när jag är sjuk, eller idag har de gått skapligt, har ingen matlust och vill inte riktigt äta. Vet inte hur bra de är med tanke på att jag måste äta ofta och lite, men jag försöker och de går som de går. Har nu gått ner 43,4 kilo sen i Juni, de är bra måste jag säga. Har gått från 41 i BMI till 27, snart normalviktig =). De som inte varit överviktiga har nog svårt att förstå. Midjan har minskat med 45 cm, de är nästan en HALV meter! Helt sjukt! Ja då fick ni en liten rapport om de också!

Hoppas ni andra mår bra!

Inga kommentarer: