lördag 20 juni 2009

Hemma igen...

Ja nu är jag hemma igen. Kom hem natten mot midsommar. Det går bra, det är svårt och de gör en hel del ont och jag är otroligt trött. De blir bättre för var dag som går men kommer nog vara kämpigt ett tag till. Ville bara tala om att operationen gick bra och att jag skriver mer när jag har lite mer energi.

Imorse skulle jag får en kram av Joline och sen satte hon knät i min mage och de gjorde väldigt ont vill jag lova. Inte hennes mening, men de gjorde inte mindre ont för de.

2 kommentarer:

♥ Nina ♥ sa...

Skönt att höra att du är hemma! Hoppas det går bra nu och att du har hjälp hemma! Inga lyft! KRAM

Madde sa...

Snart är vi super pigga och har hela livet framför oss :)

Idag tycker jag inte det gör så jätteont i magen, bara där skiten sitter. Har inte lyckats nr 2 sen onsdagsnatt. har du msn? adda mig isåfall madde(snabelA)gavlenet.se
Kram madde