måndag 22 juni 2009

Första vardagen...

Nu är jag hemma själv på dagarna, gjorde absolut ingenting imorse. Sov till tio faktiskt och sen en dusch och så vidare till biblioteket och till mamma. Har sen varit där hela dagen och vi har setat ute i solen så länge som den nu varade tills de blev regn. Jag tror de har regnat mer eller mindre varje dag här i tre veckor! Nu får de väl vara nog, inte mig emot med svalt, men regn?! Så roligt är de faktiskt inte.

Mindre ont idag också och första dagen jag inte sovit middag.. Så de går bättre och bättre. Svårt med maten idag när jag tog sovmorgon, blev ju inte att äta någon riktig frukost så jag ligger väl en måltid efter idag. En ny grej jag provade var barnmat biff storganoff som jag blandade ut med laktosfri mjölk så de blev som soppa, lite salt också. De var riktigt gott och till dessert blev de fruktsoppa =).

Nu hoppas vi på en regnfri och matbra dag imorrn.

2 kommentarer:

Madde sa...

Vad härligt att sitta ute :) Jag mår mycke bättre idag. Har varit ute hela förmiddagen utanför lägenheten med kompisar som kommit och varit sällskap. Sen var det picnic i boulongern med jobbet. Gick superbra. Tog med mig lite youghurt som "mat". Jag mår mycke bättre dag för dag som går. Detta trodde jag inte i torsdags kan jag lova :P
Ha det toppen tjejen så ses vi väl nån gång? :) Kram Madde

Carina sa...

Som du sa en skön dag fram till det blev kallt och kom regn igen! Jisses vad du är duktig gumman!! Och du är mycket piggare nu än när vi var på sjukhuset!