måndag 19 januari 2009

Sovmorgon!

Hade skrivit ett långt inlägg som försvann på våra underbara datorer här i skolan. Såå ett nytt försök!

Vi fick en ofrivillig sovmorgon kan man säga imorse. Jag måste ha stängt av larmet i sömnen och de ska ni veta händer i stort sett aldrig. Så jag måste ha varit riktigt riktigt trött! Iaf kliver upp och går in till skrot där hon ligger vaken i sängen och bara tittar på mig med sina underbart fina ögon med en blick som säger att: mamma de gör ingenting att vi sov lite längre idag... Då känns de såklart genast mycket bättre. Gör iordning skrot och kör henne till dagis, då blir hon glad som vanligt. Jag kan åka hem och äta frukost utan dåligt samvete och åka vidare till skolan.

Nu sitter jag här och längtar efter skrot!

Hur ska mamma klara sig en vecka utan sin lilla ögonsten?!

Inga kommentarer: