tisdag 27 januari 2009

Mamma på praktik


Jaa jag kommer inte ut på internet här trots att de finns trådlöst. Måste vara nått knas med någon inställning i datorn och de är ju inte jag helt bäst på. Någon som kan? Hör av dig! Här är de än så länge bara bra, varit ledig idag så jag har gjort stan, tappat mig mobil, shoppat, fått tillbaka min mobil, tack! Fikat, promenerat massor, ätit thai i två dagar och makaroner i två dagar. Ska åka massa tåg imorrn. Haha, jag trodde jag visste var jag skulle idag i stan och min väg blev nog säkert vääldigt mycket längre än om jag bara gått rätt från början :-), inte lätt vill jag lova. Saknar min lilla skrot men vet att hon har de bra. Snart är halva veckan avklarad! Tjing och kramar från stan :-).

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi.. det blir så bra så bra!! =)