söndag 22 januari 2012

Planeringsmiss

Idag är det söndag och jag och Anders har pratat med varandra under veckan även fast ni inte kommer tro det nu! Vi båda insåg igår kväll att vi skulle jobba idag, och såklart hade då ingen fixat barnvakt. Som tur är har vi familjer, släkt och vänner nära och fick tag i barnvakt. SÅ jag åker till jobbat imorse och Anders lämnar Joline hos barnvakten och mitt jobb blir inställt! Det är så fruktansvärt typiskt när våra scheman krockar och vi i sista stund fixade barnvakt så blir det inget. Joline hann vara borta 30 minuter iaf innan jag kom dit ;). Nåja, taskig planering och man kan ju hoppas att vi tänker till lite tidigare nästa gång!

I veckan blir det en del jobb för mig iaf, kul! Får se hur länge mina fogar orkar med livet.

Jag har letat reda på alla mina gamla barbiedockor och gett de till Joline, lyckan är total =). Det är säkert 15 dockor plus bebisar. Passande nog finns en docka med en bebis i magen, den är nog mest populär för tillfället ;).

Nu blir det lite vilning här innan jag orkar resa mig upp och laga mat, såå omotiverad. Så tråkigt tycker jag just nu!

Fint väder idag, bara en grad kallt!
Joline i sitt nya didriksson boardmanset, det bästa som finns! Det är typ korallfärgat men ser väldigt rött ut på bilden.

Inga kommentarer: