tisdag 2 augusti 2011

Augusti

Nu är det redan augusti månad! Jag tycker det är helt ofattbart hur tiden kan gå så fort. I Rättvik är det nu CCW, Classic Car Week, och det är med blandade känslor för min del. Jag tycker det är roligt att det kommer mycket folk till Rättvik, MEN mycket folk innebär också att det händer mycket mer och då inte bara i varken positiv eller negativ bemärkelse. Eller jo mest i negativ bemärkelse faktiskt. Jag förstår inte varför det ska svinas och förstöras så otroligt mycket. Tror de då att CCW kommer att fortsätta?! Vilka de är kan jag såklart inte riktigt redogöra för men någon är det iaf som tycker det är roligt att förstöra saker. Som sagt kul med mycket folk, mindre kul med så mycket förstörelse.

Idag fyller lilla Eddie 1 år så det blir kalas! Trevligt värre!

Nu ska jag faktiskt iväg till gymmet för andra gången sen i iförrgår, heja mig!


Inga kommentarer: