måndag 10 januari 2011

Luft i armarna =)

Måndag och vardagen är här igen. Det är både skönt och mindre skönt. Det är faktiskt lite påfrestande med en massa helger hela tiden och till slut vet man inte om det är tisdag, fredag eller kanske torsdag som är en söndag.. Förvirrande, minst sagt.

Verkar inte bli så mycket till jobb för min del den här veckan, bara bokad två dagar. Idag ska jag ringa Allergimottagningen iaf och säga att jag ger upp, de måste göra nånting mer för det här funkar inte. Har iaf haft min nya medicin i en vecka, är det för kort tid förresten?, men någon typ av förbättring måste väl ske inom en vecka?! Nåja jag ska försöka att inte gnälla alltför mycket här för då vill ni väl inte läsa mer =).

Ikväll blir det träning iaf, Zumba står på schemat och jag hoppas att det inte är 90 pers som det brukar vara. Men kanske att folk inte orkar dit nu när de har börjat jobba ;). Tränade tisdag förra veckan och träningsvärken satt i till i lördags och igår, jag = pucko, skulle jag bara visa lite och tror nästa att muskeln i låret gick av! Det gjorde så förbannat ont, kändes som knivar som stack mig i benet men det verkar ha försvunnit nu så jag får kanske behålla muskeln ett tag till ;).

Har precis beställt foton från Fuji också, 100 bilder gratis före 27 januari. Reklamen kom med Sverigehäftet så jag antar att jag också får göra lite reklam ;). www.fujidirekt.se/gratis

Sköt om er alla därute och var rädd om musklerna :).

Förresten måste bara berätta vad Joline sa om min träningsvärk. - Mamma har träningsvärk för hon har luft i armarna. Sen får hon ballongarmar =D. Härliga unge!

Inga kommentarer: