onsdag 15 december 2010

Nytt rum

Nu är vår lilla tjej tre hela år. Helgen som var var fullspäckad med kalas på lördagen och på söndagen blev det en heldag på tomteland. Joline var helt slut efter helgen och sov middag på söndagen mellan 15,30-20 och sen somnade hon igen 21,30-08,00. Gissa om hon var trött?! Det är inte lätt att fylla år minsann ;).

Idag blev Jolines nya rum klart så nu har vi möblerat om och jag är SUPERNÖJD! Min farfar som varit här och målat och tapetserat och allt som hör till. Hon ska sova i sitt nya rum nu inatt och jag tror iallafall att hon har somnat, det är bra betyg :).

Julen närmar sig med stormsteg och jag tror att vi är klara med det mesta. Två saker jag skulle vilja köpa till Joline meeeen vi får se =). Har inte bakat några lussebullar än och det är irriterande för jag tycker det är såååå goda, men jag har inte tid.. Hmm får se hur det blir.
Den här veckan är det ganska mycket jobb för min del och det är skönt för förra veckan var det lite dåligt. Ska försöka hinna med och träffa mina härliga vänner däremellan också, det går sådär faktiskt...

Sköt om er allihopa och stressa inte ihjäl er!



1 kommentar:

Helena sa...

Låter som ni hade en bra helg! :) Ska bli kul o se hennes nya rum sen. Det ser ut att bli tight med tid den här veckan ja :/ Theo ska till dagis idag, imorgon ska han till tandläkaren och sen är pappa här hela helgen. Nästa vecka på onsdag åker vi till Luleå också! Så det kanske blir först nästa år ;) Kram