torsdag 17 september 2009

Umeå

Fått besked eller kanske inte om praktiken. Som d ser ut nu så hamnar jag i Umeå i fyra veckor. Tror nog att Umeå är en fin stad, men de gör att jag inte kan åka hem på fyra veckor. Jag kommer inte att se skrot på fyra veckor. Hon kommer vara praktikst taget vuxen när jag kommer hem. Jag grubblar mycket på detta nu och funderar. Jag försöker mestadels smälta att jag faktiskt ska till Umeå, jag ska flyga isf för första gången i mitt liv. Eller ska jag?! Kanske bilen är bättre.. Ja vi får se hur de blir.. Återkommer med info när de finns.

Skrot går på dagis och hon trivs fortfarande lika bra! Känns så skönt, är aldrig några problem att lämna henne och vi är lika nöjd med personalen nu som förut. Skönt! Vi vet att hon har de bra där och att hon tycker om både barnen och personalen! MEN de kommer bli långa dagar för henne när jag är i Umeå, men A blir hemma en dag i veckan då för annars funkar de inte.

Jaa en liten uppdatering från mig.

Inga kommentarer: