fredag 4 juli 2008

Idag blåser de, skönt!

Ser precis att bilden till inlägget igår inte riktigt sämmer överens, vi sitter inte i gräset på den bilden. Skickade nog fel bild =).

Idag verkar de som att vi ska iväg på marknad och kvällen blir nog bara lugn, vi orkar inte riktigt än. Min nacke/huvud har inte varit bra förrän idag och Anders är inte riktigt pigg heller. Joline har börjat snora, typiskt! Precis när man tror att allt ska gå över. Nåja, de blir nog bra till slut. Idag är sista dagen pappa jobbar, sen är de semester i fyra veckor för vår del. Tjaaa, en vecka ska han visserligen jobba på hockeyskolan. Kanske bra de iofs, inte van att ha han hemma =).

Joline blir snart sju månader.. SJU, de är ju helt sjukt. Vart har den tiden tagit vägen?! De betyder att om ett år ska jag börja skolan igen, de kanske låter långt bort men icke!!!

Nåja, ut på promis bara skrot vaknar =).

2 kommentarer:

Carina sa...

Åhhh, va mycket roligt det fanns att läsa nu då!! Har inte kikat in på flera dagar och här fanns ju massor med kul om lilla skrot :)

Har du skickat allt med mobilen? Du måste visa mig!! Jag ställer in fel hela tiden!! Lägger in min blogadress men ändå så hamnar den i mobilbloggen :(

Linda sa...

cayenne - Ja här händer de grejjer, de mesta är med mobilen =). Jäpp jag ska visa dig nån dag :). Kramar