onsdag 24 oktober 2012

Bebisbesked

Ja det beskedet har ni verkligen fått vänta på. Den 20 juni föddes vår andra lilla skatt, en liten Vincent. Han har alltså nu i lördags blivit fyra månader. Som jag skrivit tidigare så går tiden så jäkla fort och man hinner inte med, som ni då kanske märker så tog det mig fyra månader att ens hinna skriva att han är född. Livet som tvåbarnsmamma är inte alls som jag trodde. Det är tufft, allt är tufft! Kanske inte alla upplever det som mig och det är ju bara bra! Men mina barn betyder allt för mig och jag skulle kunna ha hur många små skatter som helst :).

Nu ligger jag i sängen och ska sova, man vet ju aldrig hur natten blir. Ont i halsen har jag också.

MEN foglossningen släppte direkt när Vincent hade fötts. Underbart!

Bilden är tagen nu när han blivit fyra månader <3

1 kommentar:

Helena sa...

Åh va roligt att du skriver igen! :) Jag vet ju ingenting annars när jag inte är med på fejan. Och stora killen har han blivit också! Ja jösses, tiden rusar ibland. KRAM!