tisdag 1 mars 2011

Försäkringar

Sitter och funderar på det här med försäkringar... Det är inte lätt och det är verkligen inte lätt att hålla reda på vad man har och vad som gäller och vilka villkor är de för de olika försäkringarna. Har nu varit in på olika hemsidor iaf och skrivit ut vad de gäller för och det jag inte riktigt kommer framtill själv ska jag ringa och fråga om. Det är bra att ta tag i såhär när man ändå bara är hemma.

Ska ner till gymmet idag också och lämna mitt sjukintyg, får inte träna på åtta veckor och sen ska jag skicka iväg en massa papper till Landstinget och så väntar jag på mer papper som ska iväg till försäkringskassan. Jisses! Kanske man ska vara extra sjukskriven så man hinner fixa och trixa med alla papper för det vet jag inte riktigt hur jag ska hinna när jag börjat jobba igen ;).

Det är väl ungefär så min dag ser ut idag! OH inte att glömma, det är bamsegympa idag också!

Inga kommentarer: