torsdag 18 november 2010

Kall-smuts =)

Joline ska få ett nytt rum, ett större rum. I nuläget används rummet som datarum/gästrum/torktum och det känns en aningens onödigt att vårt största rum ska vara till det så vi har bestämt att Joline ska få flytta in där. MEN det ska bara tömmas och sen målas och tapetseras och ja ni vet... Jag vill att det ska gå på en dag, men jag har fått lov att tänka om lite. Före jul är mitt mål och OM vår hyresvärd bara kan komma hit och titta så vi kan få nya tapeter genom honom vore det ju kalas. Sen kommer min farfar att hjälpa oss med målning och tapetsering, tur!

Jag har ett problem, eller egentligen har jag kanske fler men det jag tänker på.., jag fryser så oerhört mycket och har idag fått massa olika tips på facebook vad man kan göra åt det. Kläder - självklart, filtar, sockor, långkalsonger, you name it! Men det jag tror passar mig bäst eftersom jag gått ner mycket i vikt är att värma kroppen inifrån d.v.s. med te, eller vilken varm dryck som helst, och så mat. Jag fryser inne i benen liksom inifrån märgen. Jättesvårt att förklara men jag är så kall så jag får svårt att fokusera på vissa saker ibland. Men nu ska det blir ändrig när jag fick tipset om att värma mig inifrån. Så ett tips till er fryslortar däribland jag själv, drick varm dryck!

Ledig imorgon så vi får se vad vi hittar på!

Inga kommentarer: