onsdag 3 september 2008

Sömnig.

Joline har nyss somnat, vilket betyder att hon somnade kvart i sju! Hur trött som helst, inte gnällig utan bara mysig hos mig med nappen och filten. Gnällde till lite när jag la henne och sen sov hon. Underbara barn!

Hon har numer tre tänder i underkäken allihopa. Varför ska man vara som alla andra?! Skrot är ju den bästa. Hon ställer sig upp mot de mesta nu och är för de mesta fortfarande glad =).

Hinner knappt med bloggen/bloggarna längre. Skolan tar mycket tid också, de är inte lätt.. Imorrn blir vi anmälda till kyrkis eller som de numera heter Fredags-röj, sött namn måste jag säga.

Ska slöa lite till nu när jag är alldeles ensam. Joline sover, wilma ligger snällt vid dörren, anders jobbar och här bara sitter jag... och somnar väl också snart...

Hej så länge!

Inga kommentarer: